Bedenktijd/retour
Heb je een product via de webshop besteld en ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kan het bestelde artikel uiteraard, met inachtneming van de bedenktijd van 14 dagen, geretourneerd worden. U heeft het recht om uw bestelling na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Russle geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@russle.nl of telefonisch. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retourneren pakketbezorging
Stap 1: Meld je retour aan door ons een mailtje te sturen (info@russle.nl)
Stap 2: Vul het retourformulier in en stuur deze mee
Stap 3: Stuur je retour op naar ons retourdepot (Rondweg 21, 6515 AS Nijmegen)
Stap 4: Na goedkeuring zal binnen 5 werkdagen je geld worden teruggestort.
Retourneren afhaal
Stap 1: Meld je retour aan door ons een mailtje te sturen (info@russle.nl)
Stap 2: Breng je retour op afspraak langs bij ons retourdepot (Rondweg 21, 6515 AS Nijmegen).
Stap 3: Binnen 5 werkdagen word je geld teruggestort.
LET OP! Wanneer de producten gemonteerd zijn kunnen deze niet retour. Eventuele schademelding dien je binnen vijf werkdagen per mail aan te geven.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@russle.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen.
Voor de hele grote pakketten kan de verzending wat langer zijn, aangezien wij er maar een paar per dag mogen verzenden.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€6,95 voor bestellingen onder de € 20,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 20,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL/DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. U zult wel een track en trace code ontvangen om uw bestelling te volgen.
* Bestelling Afhalen?
Afhaaladres: Rondweg 21, 6515 AS Nijmegen
Let op: U dient hiervoor een afspraak te maken.